|
at Geox bare et mænds brand-Nike Air Max
Italienske mænd mærke, verdens næststørste mærke af casual sko Geox sko i Kina, chef Belle agent efter fem år, og i sidste ende vælge at "bryde op". For nylig mærket med et andet middel virksomhed Nissin Corporation underskrevet en samarbejdsaftale, der er planlagt for 2017 år Geox op til 382 antallet af hovedkontoret i det kinesiske fastland. The Geox hovedkvarter, fortalte reportere, at Belle udløber ved udgangen af dette år, årsagen til ophøret af samarbejdet med Belle fordi The Geox håber udstationeret i Kina, med flere forretninger og operationer i butikken sine butikker og high-end fodtøj brand management, Nissin flere fordele end Belle. "Utilfredshed" Belle, Belle fastlandet sko førende virksomheder, kan den første halvdel af dette år kan beskrives som negative økonomiske vækst i omsætningen og nettoresultatet med 15% og 12%, henholdsvis år-til-år, bruttomargin at opretholde en høj på 57%. Andet kvartal, same-store vækst i omsætningen steg til 10,5%, nettooverskud på 2242 millioner yuan den højeste forhandler af sko og beklædningsindustrien i nettoresultatet. Industri analytikere påpegede, at Belle har været i stand til at fastholde en robust høj bruttoavance, eller nytte af dens selvejende forretninger og selvstændige brand. Belle Belle Teenmix, TATA, mere end 10 af eget mærke. Ud over den virksomhed mode sko, andet fokus for virksomheden Belle er det internationale mærke sportstøj midler,Nike Air Max, såsom Nike og Adidas. Men ellers interessenter fortalte reportere, Geox undersøge den kinesiske butik og fandt, at både image og fremme af den produktkategori, er langt fra hensigten med den italienske hovedkvarter. Belle eget mærke er dybest set mærke sko, indtjening igen er sko. Måske fordi det perfekte produkt kategori overvejet, Belle agentur mærker, har til hensigt at øge herresko indsats. Geox sko af mænd og kvinder i i Belle agent fem år, er andelen af cirka 8:2, og i Europa, mænd tegnede sig for 40%,nike air max tilbud, tegnede sig for 50% af de sko, børnesko tegnede sig for 10%. Så i Kina, forbrugerne generelt mener, at Geox bare et mænds brand, i virkeligheden, er det ikke. "The den Geox hovedsædet, der fortalte reportere. En beklædning forsker, fortalte reportere, at den lille andel af overskud agentur virksomhed i Belle plade, tab af individuelle agentur brands, har ringe effekt på deres samlede virksomhed. Belle agenter i Mainland markedsposition, er der stadig konkurrencedygtig på grund af sit brand og drive store, at hjælpe med at kontrollere omkostningerne til produktion og logistik i butikken, skal du vælge og ansætte forhandlingsposition er relativt høj. Indberettet som ved udgangen af juni i år, Belle fodtøjet sit eget mærke forretning tegnede sig for ca 57,2% af omsætningen indkomst er kun omkring 5,5%, fodtøj agentur virksomhed. Skift til Direct før Belle, Geox i begyndelsen af 2003 med det første mærke Zhejiang herresko, Aokang Shoes i hånden, formelt ind på det kinesiske marked. OConnell er ansvarlig Geox brand fremme på det kinesiske marked, |
|